pawq.wordpress.com

wyszłem za mąż zaraz wracam

Posted in Uncategorized by pawq on 21 May 2009 14:35


“generalnie, życie jest jakie jest.. co ja tutaj pisać będę..”
ale w kraju na E, czyli.. dzieją się czasem bardzo ciekawe rzeczy. weźmy na ten przykład dzisiejszy dzień. tutaj jest wolne. nazywa się to maennertag. taki dzień, który mężczyźni mają dla siebie. oznacza to w rzeczywistości tyle, ile wlezie.. oczywiście z umiarem.
pierwszy mój dzień pracy po małej przerwie i od razu temat zamążpójścia.. dokładniej rynek małżeński, tłumacząc dosłownie. chętni zgłaszają się do “stolika” i biorą ślub, taki ślub na jeden dzień, nie ma całe życie.. kolejny za rok, zainteresowanym podam dokładną lokalizację, jeśli zajdzie potrzeba!
na własne oczy widziałem jedyny w swoim radzaju BIERATHLON, czyli taki maraton ze skrzynką piwa, ale o tym może innym razem…

 

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anonymous said, on 21 May 2009 20:38 at 20:38

    taki slub an jeden dzien.. to cos idealnego dla nas! wciaz czekam na oswiadczyny!!!;) kp

  2. Anonymous said, on 23 May 2009 15:32 at 15:32

    E tam…ja bym na jeden dzień nie chciała!!


Leave a Reply

