pawq.wordpress.com

na zielono!

Posted in Uncategorized by pawq on 29 October 2008 22:01

dziś jest chyba dzień archiwum. studia w zielonej, piękny czas, szczególnie poza uczelnią. zazwyczaj poza..
obrazki czysto pamiątkowe, ale bardzo istotne i ważne. ludzie, miejsce, wydarzenie!

pamiątkowy obrazek grupowy.

cały czas zastanawiam się nad podpisem do tego obrazka, ale tak właśnie było.. ekstra było!

sosnowski, no skoncentruj się, patrz jak umiem ułożyć palce.. ja mam zaraz wchodzić na obronę swojej pracy, a koleżanka anna pokazuje mi jak umie paluszkami..

madzia, nie zapomnij skręcić w lewo, po minie sądząc, już po.. ja nadal przed. ale wcale się nie denerwowałem.

a to na zewnątrz, także przed. z czasu po chyba zdjęć wiele nie było..

8 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anonymous said, on 30 October 2008 12:53 at 12:53

    widać u Ciebie wielkie zdenerwowanie, jakiś egzamin??

    misiek

  2. Graf von Seidorf said, on 30 October 2008 14:04 at 14:04

    dżizas, co ty masz na sobie? to… garnitur? czy się dałeś w fotomontaż jakiś wrobić?

  3. pawq said, on 30 October 2008 22:46 at 22:46

    misiek, zdenerwowanie? bo ja wiem? musiałem jakoś pozować..🙂
    a egzamin to obrona pracy dyplomowej w zielonej. magister malarstwa.. specjalność fotografia..

    drogi grafie, coś ty mnie nie widział w takim przebraniu jeszcze?
    fotomontaż to będzie jak mnie jako tinki albo winki zobaczysz..

  4. Anonymous said, on 31 October 2008 10:59 at 10:59

    od razu widać, że łatwiej Ci stać po drugiej stronie wizjera.

    misiek

  5. Graf von Seidorf said, on 31 October 2008 11:58 at 11:58

    no właśnie wyobraź sobie, że cię takiego nie widziałem. może się kiedyś doczekam takiego widoku live…

  6. pawq said, on 31 October 2008 14:35 at 14:35

    maciek! na twoim weselu pewnikiem!

  7. Anna said, on 31 October 2008 17:07 at 17:07

    Garnitur wywołujący poruszenie…aleś poważny, nie pogadasz !!

  8. Graf von Seidorf said, on 3 November 2008 14:39 at 14:39

    no tak. na moim… w końcu złapanie ‘śledzia’ do czegoś zobowiązuje🙂


Leave a Reply

